Woord van de eigenaar - 2021

Wij leven inmiddels in een bijzondere tijd. Een tijd die voor veel mensen behoorlijk zwaar valt, zowel mentaal als fysiek. Ook vele bedrijven gaan door het vuur. Overleven op hun laatste middelen...waar zij keihard voor geknokt hebben! De een z'n dood is de ander z'n brood, En zo is het tegenwoordig in het extreem. Wij moeten hier samen doorheen en dat gaat ons lukken; daar ben ik van overtuigd. In 2018 ben ik gestart in de verkoop van bedrijfskleding en promotieartikelen. De start was meteen een succes. Hoewel de concurrentie groot is, met name online, merkten wij op dat persoonlijke service hierin een ontzettend belangrijke factor is. En dit pakte voor ons bedrijf goed uit. Wij gingen van 0 naar 30 klanten binnen twaalf maanden. Niet slecht voor een eerste jaar. De uitdaging was meer om het tweede jaar een groei te evenaren. Ook dat lukte ons...van 30 naar bijna 70 klanten. Het jaar 2019/2020 was ook dit keer in groene cijfers afgesloten. Wij merkten dat het steeds serieuzer werd. Er kwam meer verantwoordelijkheid; er moesten bepaalde stappen gemaakt worden en de projecten werden steeds groter. Ons meest recente jaar was daarom ook erg bijzonder. Na 3 mooie kwartalen gehad te hebben, merkte wij dat er een soort van gezonde spanning bloeide. Daarnaast was dit het drukste kwartaal dat Promoplace in de drie jaren gedraaid heeft. Met als klap op de vuurpijl, was onze laatste order van het jaar 2020, meteen ook de grootste die wij ooit gehad hebben. Een gezonde start voor 2021 stond voor de boeg en voor dit jaar hebben wij flinke doorgroei ideeën. - Bart van der Plas - Directeur Plas & Ruygrok

PROMOPLACE

Plas & Ruygrok in een notendop:

  • Groot aanbod in promotiemateriaal
  • Specialist in bedrijfs- en werkkleding
  • Werkschoenen
  • Unieke (bedrukte) relatiegeschenken
  • Betaalbare prijzen
  • 24/7 bereikbaar
  • Persoonlijke service 
  • Handige bestelmodule voor bedrijven met eigen kledinglijn;
  • én GRATIS verzending.

Uitgebreid en compleet assortiment

Om u als klant optimaal te bedienen, willen wij ervoor zorgen dat ons aanbod compleet is. Inmiddels kunnen wij u meer dan 10.000 producten aanbieden. Wij willen u daarin graag persoonlijk ondersteunen en adviseren. 

Vanaf februari 2021 hebben wij ook een compleet nieuwe schoenenlijn in ons gamma. Met meer dan 100 soorten hebben wij voor vrijwel alle branches een juiste schoen op voorraad. Daarnaast hebben wij een nieuwe lijn in goede kwaliteit werkkleding mogen toevoegen. 

Onze werkwijze

Stuur je aanvraag per e-mail, bel ons of maak een afspraak en dan kunnen jullie bij ons terecht of wij komen naar jullie toe. Op basis van jouw wensen, sturen wij je een voorstel op maat. Ben je akkoord? Dan worden de producten besteld en ontvang je vooraf een digitale presentatie om het product inclusief bewerking te kunnen beoordelen. Na jouw goedkeuring worden de goederen zo snel mogelijk uitgeleverd.

Eigen professionele schoonmaakmiddelen

Naast deze activiteiten hebben wij zeker 2 jaar lang gewerkt aan een ander bedrijf dat binnen onze groep valt… Crystalshine.

Dit is ons eigen, gepatenteerde, merk in professionele schoonmaakmiddelen voor de consument. Het gehele productieproces hebben wij in eigen beheer kunnen krijgen… van het afvullen tot het etiketteren.